יום שלישי, 26 בינואר 2016

כיצד למצוא עורך דין מתאים?

 
כל אחד מאיתנו עלול למצוא את עצמו בקונפליקט, מריבה ולעתים אף נאשם בעבירה מסויימת. עורך דין הינו איש המקצוע שבסמכותו לייצג אתכם בכל הערכאות ולו הידע המשפטי המתאים על מנת לייעץ, לערוך הסכמים ולחלץ אתכם ממצבים שאינם נעימים. מאחר ובמדינת ישראל קיימת "אינפלציה" של עורכי דין, לעיתים קשה יחסית למצוא את איש המקצוע המתאים ביותר. להלן מספר טיפים שיעזרו לכם למצוא עורכי דין מובילים שכדאי להתקשר עימם.

מומחיות

חלק מעורכי הדין בוחרים להתעסק במגוון הרחב של התחומים כגון משפחה, פלילים, נדל"ן וכו' ואילו אחרים בוחרים לעסוק באחד או שני תחומים בלבד ולהתמחות בהם על הצד הטוב ביותר (עו"ד פינוי בינוי למשל). על פי כל הדעות, מומלץ להתקשר עם עורך דין מומחה בתחומו, שזהו עיסוקו העיקרי והוא בעל ניסיון בדיוק בתחום לו אתם זקוקים. כך למשל עבור עסקת נדל"ן כדאי להתקשר עם עורך דין מומחה לענייני מקרקעין, בנושא גירושין או הסכמי ממון עם עורך דין מומחה בענייני משפחה, בענייני צבא לפנות אל עורכי דין צבאיים  וכו'. נושא ההתמחות חשוב ביותר על מנת שעורך הדין שלכם יהיה בקיא בכל התקדימים והשינויים בחוק ויוכל לייצגכם על הצד הטוב ביותר.

יחס בין אישי

עורך הדין שלכם יהיה מעורה בחייכם הפרטיים וחייב להימצא שם עבורכם ברגעים הקשים ביותר. על מנת שאכן יוכל לייצג אתכם נאמנה עליכם לחוש עימו בנוח ולהרגיש כי הוא שם בשבילכם בכל עת ,ובמילים אחרות- שתהיה לכם כימיה מצוינת עימו. קשה מאוד למצוא עורכי דין שכאלו מבלי לבקר במשרדיהם ולעיתים פשוט אין די זמן לכך. לשם כך חשוב להסתייע באתרי אינטרנט שמהווים אינדקס עורכי דין מקצועי ומפורט, עם תמונותיהם, מומחיותם ולעיתים אף קטעי וידאו מצולמים שלהם בראיונות שונים ביו-טיוב או בטלוויזיה. האינדקס עשוי לכלול אף חוות דעת אודות עורכי הדין מפי לקוחות עבר כך שהבחירה שלכם הופכת למושכלת יותר.

זיכרו - הבחירה בעורך דין זה ולא אחר היא לעיתים בלתי הפיכה ואת הנזקים של בחירה שגויה לא ניתן להחזיר לאחור. מסיבה זו חשוב להשקיע זמן ומחשבה בבחירת עורך הדין שלכם ולהסתייע ככל שניתן באתרי אינדקס שכוללים מידע אודות עורכי דין מובילים בתחומם עם כל פרטי הקשר שלהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה