יום חמישי, 17 בדצמבר 2015

לבחור עורך דין לענייני נדל"ן - כך תעשו את זה נכון


עסקאות נדל"ן הן תמיד עסקאות מורכבות המערבות סכומי כסף גדולים, ולכן שני הצדדים צריכים להיות מיוצגים תמיד על ידי עורכי דין המתמחים בנדל"ן, כשכל עורך דין שומר על האינטרסים של הלקוח שלו במשא ומתן, מהשלב הראשוני ועד לחתימת החוזה. ויתור על שירותיו של עורך דין מומחה לנדל"ן או שכירת שירותיו של עורך דין שאינו מתמחה בתחום, עלולים להוביל להפסדים כלכליים גדולים. אז איך נבחר את עורך הדין המתאים?

תחום ההתמחות: נדל"ן

טעות נפוצה שאנשים רבים נוטים לעשות היא לפנות לעורכי דין ללא קשר לתחומי ההתמחות שלהם. אנו רוצים להאמין כי עורכי דין הגונים יסרבו לקחת לטיפול תיק שאינו בתחום ההתמחות שלהם, אך לא תמיד זה כך. התחום המשפטי הוא תחום רחב ועצום המתחלק לתחומי התמחות שונים. אם אתם זקוקים לעורך דין לענייני נדל"ן כדאי לוודא כי עורך הדין אליו אתם פונים אכן מתמחה בתחום הנדל"ן ומנוסה בו, כדי שתקבלו את הייעוץ המשפטי הנכון והמתאים ביותר. זכרו כי כל טעות עלולה לעלות לכם הרבה מאוד כסף.

לקבל חוות דעת שניה

ההמלצה היא לגשת לפחות לשני עורכי דין שונים המתמחים בנדל"ן לפני סגירת חוזה עם עורך דין. לכל עורך דין הסתכלות אחרת על הדברים ודרך עבודה אחרת, ולעיתים לא נמסר לכם המידע כולו או לא נמסר בצורה מדויקת, לא בכוונה בהכרח, וכדאי לקבל חוות דעת נוספת אחת לפחות. לפעמים תגלו עוד כמה פתרונות משפטיים שעורך הדין הראשון לא חשב עליהם או ראייה משפטית שמתאימה יותר עבורכם. סיבה נוספת לקבלת חוות דעת שניה היא התרשמות מהמקצועיות של עורכי הדין השונים ומרמת הכימיה והתקשורת שלכם איתם.

השוואת מחירים ומוניטין

עוד נתון שניתן ללמוד מחוות דעת שניה הוא גובה שכר הטרחה. ישנם הרבה מאוד עורכי דין בישראל, וטווח המחירים שהם גובים הוא רחב, בהתאם לנסיונם ולמוניטין שלהם בתחום. שכר טרחה נמוך מאוד צריך להדליק נורת אזהרה אצלכם, אך מצד שני אל תתרשמו משכר טרחה גבוה, שכן אין זה אומר בהכרח שמדובר בעורך דין טוב יותר. קבלו הצעת מחיר ובדקו את הצלחותיו של עורך הדין בתחום הנדל"ן. ניתן לחפש פרסומים שונים באינטרנט או ברישומי בית המשפט ולהתרשם בעצמכם מיכולותיו של עורך הדין בתחום הנדל"ן.

קישורים רלוונטים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה