יום ראשון, 17 בינואר 2016

מציאת עורך דין באינטרנט - כך תעשו זאת נכון

 
עורכי דין מהווים את הישות המשפטית שמייעצת, מנסחת הסכמים, מעידה על זהויות האנשים ומייצגת את הלקוחות אל מול רשויות החוק, בתי המשפט והמשטרה. כמובן שהבחירה בעורך דין מסויים חייבת להתבצע באופן מושכל, שכן ברוב המקרים פשוט אין הזדמנות שנייה ואנו מעוניינים להתקשר מראש עם עורכי דין מובילים בתחומם. רגע לפני שתיגשו לאינטרנט בשביל למצוא עורך דין שמתאים לכם, להלן מספר טיפים שיעזרו לכם לעשות זאת נכון בעולם הווירטואלי.

מיקוד החיפוש באמצעות אינדקס

בחיפושיכם באינטרנט אחר עורך דין מתאים תגיעו קרוב לוודאי לעשרות ואף מאות של אתרי בית של אנשי מקצוע. אחד הקשיים במציאת עורך דין בדרך שכזאת הוא הפיזור הגדול שמוצאים ברחבי האינטרנט ללא יכולת התמקדות. על מנת להימנע מכך מומלץ למצוא אינדקס עורכי דין שמחלק את עורכי הדין הרשומים בו לפי קטגוריות שעוזרות לבצע בחירה נכונה. מבין הקטגוריות שמעניינות אותנו בתור לקוחות ניתן למצוא תחום התמחות (עורכי דין נזקי גוף, מומחים בדיני משפחה, נדל"ן וכו'), מיקום המשרד, דירוג ע"י לקוחות ועוד. מדוע כל כך חשוב לבחור מראש בעורך דין המתמחה בתחום הקשור אליכם? מאחר וישנם שינויים רבים בחוקים לאורך השנים ומספר גדול ביותר של תקדימים. עורך דין מומחה יהיה תמיד עם אצבע על הדופק ומעורה בתחום הספציפי שלכם. 

התחייבות לאיכות בתוספת קטעי וידאו רלוונטיים

בוודאי תשמחו לגלות כי ישנם אף אינדקסים שמתחייבים אך ורק לרישום עורכי הדין מהשורה הראשונה בישראל כגון עורכי דין פלילים מובילים, המובילים בפינוי בינוי וכו'. סקרו היטב את דף הבית של עורך הדין ובדקו האם יש בו מידע מפורט, חלק של מאמרים מקצועיים וסיפורי הצלחה ובאופן זה תוכלו לראות איזה עורך דין "מדבר" אליכם בצורה הטובה ביותר ונחשב לאיכותי ביותר. ואם מצאתם אינדקס ממש טוב ומקצועי, הרי שהוא יכלול גם קישורים לקטעי וידאו של עורך הדין (תעודת זהות מצולמת, הרצאות מקצועיות, הופעות בתוכניות טלוויזיה וכו') כך שתוכלו להתרשם ממנו מעבר למילה הכתובה ותחושו את הכימיה הפוטנציאלית עימו.

בסיכומו של דבר, באמצעות אינדקס עורכי דין מסודר תוכלו למקד את חיפושכם ולבחור בעורך הדין המתאים לכם ביותר. בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה